piątek, 5 sierpnia 2011

Budyniowe naleśniki

Jestem absolutnym i nieposkromionym żarłokiem. Zobaczyłam rano te naleśniki u Shaday i postanowiłam zrobić je jutro na śniadanie, wpisując się przy okazji w Naleśnikową Sobotę Sylwi. Jednak nie wytrzymałam. Przyznaję, bez bicia - poległam. Były na obiad. Co więcej - na pewno nie były ostatni raz ;)
Przepis absolutnie mistrzowski. Cytuję za Shaday.

BUDYNIOWE NALEŚNIKI


45g mąki pełnoziarnistej
 łyżka proszku budyniowego
 1/4 szklanki mleka
 1/4 szklanki wody
 jajko
 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
 słodzik/cukier/syrop z agawy do smaku (mój budyń był z cukrem, więc już nie slodziłam)

Suche składniki wymieszać, wbić jajko, dolać mleko i wodę. Miksować przez około 2 minuty, masę wylewać na rozgrzaną patelnię z odrobiną tłuszczu. Smażyć kilka minut, uważając przy przewracaniu naleśników na drugą stronę - są dosyć delikatne.


1 komentarz:

  1. Naleśniki dobre o każdej porze dnia. Bardzo się cieszę, że Ci smakowały. :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najlepsza mobilizacja.